X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 28.03.2019 р. № 1323/6/99-99-12-02-01-15/ІПК

Про бюджетне відшкодування

Державна фіскальна служба України розглянула лист платника податку щодо надання податкової консультації відповідно до статті 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) та повідомляє.

У своєму листі платником повідомлено, що внаслідок судового оскарження податкових повідомлень-рішень про відмову в наданні бюджетного відшкодування ПДВ, винесених контролюючим органом за результатами позапланової виїзної перевірки з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування по податковій декларації з податку на додану вартість, позовні вимоги платника податку задоволено повністю та скасовано зазначені податкові повідомлення - рішення.

Враховуючи вищевикладене, платник податку, посилаючись на наявність виконавчого листа Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №, просить надати індивідуальну податкову
консультацію стосовно термінів внесення контролюючим органом даних до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (далі - Реєстр), узгодженої суми бюджетного відшкодування платника податку за наслідками такого оскарження.

Порядок визначення суми ПДВ, яка підлягає відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та порядок формування Реєстру регламентовано статтею 200 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

Відповідно до пункту 200.15 статті 200 Кодексу у разі коли за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов’язаний внести відповідні дані до Реєстру.

Після закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання законної сили рішенням суду контролюючий орган на наступний робочий день після отримання відповідного рішення зобов’язаний внести до Реєстру дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника.

У разі неузгодження контролюючим органом суми податку, заявленої до відшкодування, або її частини зобов’язання з бюджетного відшкодування податку в частині неузгодженої суми виникає з дня закінчення процедури адміністративного або судового оскарження, за результатами якої прийнято рішення на користь платника податків.

Підстави набрання судовим рішенням законної сили передбачені статтями 255-256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Механізм інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з Державною фіскальною службою України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість визначено наказом Міністерства фінансів України від 03.03.2017 № 326, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.03.2017 за № 376/30244 із змінами (далі - наказ № 326).

Внесення інформації для формування Реєстру здійснюється електронними повідомленнями.

На кожне електронне повідомлення, яке надходить від ДФС до Реєстру, накладається не менше двох електронних цифрових підписів посадових (уповноважених) осіб та печатка відповідного територіального органу ДФС.

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до пункту 52.2 статті 52 Кодексу податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.