X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ГУ ДФС У М.КИЄВI

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 15.08.2019 р. № 3811/ІПК/26-15-12-04-18

Головне управління ДФС у м. Києві на звернення Товариства про отримання індивідуальної податкової консультації, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, зі змінами (далі - Кодекс), повідомляє.

Товариство поінформувало, що є платником єдиного податку третьої групи зі ставкою 5 відс., пройшло конкурсний відбір проектів, реалізація яких здійснюватиметься за підтримки Українського культурного фонду.

Товариство запитує, чи включаються до доходу платника єдиного податку кошти, отримані від Українського культурного фонду у вигляді гранту відповідно до укладеного договору про надання гранту.

Згідно п.п. 2 п. 292.1 ст. 292 Кодексу доходом юридичної особи - платника єдиного податку третьої групи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 Кодексу.
Дохід обліковується згідно з національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та/або іншими нормативно-правовими актами Міністерства фінансів України з питань бухгалтерського обліку.

Згідно з частиною четвертою п. 292.11 ст. 292 Кодексу при визначенні доходів для платників єдиного податку третьої групи до складу доходу не включаються суми коштів цільового призначення, що надійшли від Пенсійного фонду та інших фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з бюджетів або державних цільових фондів, у тому числі в межах державних або місцевих програм.

Український культурний фонд (далі - Фонд) є бюджетною установою, що виконує спеціальні функції щодо сприяння національно-культурному розвиткові України, та є неприбутковою організацією (ст.ст.1 та 2 Закону України від 23 березня 2017 року №1976-VІІІ «Про Український культурний фонд», далі -Закон).

На виконання покладених на нього завдань Фонд надає гранти юридичним особам незалежно від форми власності, гранти та стипендії фізичним особам, здійснює інші види підтримки проектів, визначені Положенням про Фонд (ст.З Закону).

Одним з джерел формування коштів Фонду є кошти державного бюджету, розмір фінансування Фонду з державного бюджету щорічно визначається в Законі України про Державний бюджет України на відповідний рік окремим рядком (п. 1 ст. 13 Закону).
Законом України від 23 листопада 2018 року №2629-VIII «Про Державний бюджет України на 2019 рік» за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 1801140 передбачено видатки Державного бюджету України для забезпечення функціонування Фонду у розмірі 708007,8 тис. грн.

У разі прийняття Дирекцією Фонду рішення про надання фінансування певному проекту за рахунок коштів Фонду з отримувачем коштів укладається договір про надання гранту (п.З ст.12 Закону). Умови укладання договору, визначені п. З ст. 12 Закону, передбачають зазначення об’єктів, на які витрачатимуться кошти, графік платежів, зобов’язання особи, яка отримує кошти, у тому числі щодо звітності, строк реалізації гранту, а також порядку надання доказів на підтвердження належного виконання договору про надання гранту.

Отже, у разі отримання від Фонду коштів у вигляді гранту на підставі укладеного відповідно до вимог п. З ст. 12 Закону договору, Товариство не включає такі кошти до складу доходу платника єдиного податку.

Згідно з п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватись виключно платником податків, якому надано таку консультацію.