Державна податкова служба України розглянула звернення Товариства від 08.08.2019 № 11758/3-19/27 (вх. ДФС № 34297/6 від 13.08.2019) стосовно отримання податкової консультації з питань застосування окремих норм податкового законодавства та, керуючись статтею Податкового кодексу України (далі - ПКУ) повідомляє таке.
Відповідно до пункту 52.1 статті 52 ПКУ індивідуальна податкова консультація надається контролюючим органом платнику податків за його зверненням та стосується практичного застосування окремих норм податкового законодавства.
Порядок визначення суми ПДВ, що підлягає відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків регламентовано статтею 200 ПКУ.
Щодо моменту (в який день) буде вважатися узгодженим податкове повідомлення-рішення за формою «В1», яким товариству за результатами перевірки зменшено суму від’ємного значення податку на додану вартість, що підлягає бюджетному відшкодуванню, та яке оскаржене платником податків в судовому порядку, то згідно положень п.п. «ґ)» п. 200.12 ст. 200 ПКУ зазначена у заяві сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування з дня визнання протиправним та/або скасування податкового повідомлення-рішення.
Щодо дня узгодження податкового повідомлення-рішення за формою «В1», яким товариству за результатами перевірки зменшено суму від’ємного значення податку на додану вартість, що підлягає бюджетному відшкодуванню, та яке оскаржене платником податків в судовому порядку, то згідно вимог пункту 200.15 статті 200 ПКУ встановлено, що після закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання законної сили рішенням суду контролюючий орган на наступний робочий день після отримання відповідного рішення зобов'язаний внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника.
Відповідно до статті 129 і Конституції України, суд ухвалює рішення іменем України.
Судове рішення є обов'язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.
Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Згідно із частиною 1 статті 370 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судове рішення, яке набрало законної сили, є обов'язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.
Статтею 372 КАС України визначено, що у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні.
Так само на відповідних суб'єктів владних повноважень можуть бути покладені обов'язки щодо забезпечення виконання рішення.
Судове рішення, яке набрало законної сили, або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання. Виконання судового рішення може бути зупинене у випадках, визначених КАС України.
Примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому Законом України від 02 червня 2316 року № 1404-VII «Про виконавче провадження».
Відповідно до пункту 52.2 статті 52 ПКУ індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
© газета "Все про бухгалтерський облік", 2018-2024 Всі права на матеріали, розміщені на сайті газети "Все про бухгалтерський облік" охороняються відповідно до законодавства України. Використання, відтворення таких матеріалів допускаються тільки в межах, установлених законодавством України. При цьому посилання на сайт газети "Все про бухгалтерський облік" є обов'язковим. |
Передплатіть газету "Все про бухгалтерський облік" |
Приєднуйтесь до нас у соцмережах: |