X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ГУ ДФС У ДНIПРОПЕТРОВСЬКIЙ ОБЛАСТI

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 12.09.2019 р. № 156/ІПК/04-36-04-04-21

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, на звернення Товариства щодо правильності визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, визначеного договором оренди землі (далі - Договір), керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє таке.

Товариство поінформувало, що є орендарем земельної ділянки комунальної власності на умовах укладеного із органом місцевого самоврядування Договору.

Договірні відносини, пов’язані з орендою землі, регулююТься Земельним та Цивільним кодексами України, Законом України «Про оренду землі» та договором оренди землі, крім розміру орендної плати, який визначається у Договорі з урахуванням граничних величин, передбачених Кодексом для Плати як однієї з форм місцевого податку - плати за землю.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку державної або комунальної власності є договір оренди такої земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 Кодексу).

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою розміру земельного податку встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території (пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Кодексу).

Законом України від 28.12.2014 №71-VІІІ «Про внесення змін дo Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо податкової реформи» плату за землю, як складову податку на майно , включено до переліку місцевих податків.

Особливістю є те, що місцеві податки встановлюються рішеннями сільських, селищних та міських рад. При цьому плата за землю, є обов’язковою для встановлення місцевими радами.

Криворізькою міською радою у відповідності до вимог чинного законодавства прийнято рішення, якими визначений порядок справляння орендної плати за земельні ділянки, встановлені ставки земельного податку та розмір орендної плати на території міста.

З огляду на викладене та враховуючи, що Товариство не надало договір оренди земельної ділянки, укладений з Криворізькою міською, ГУ ДФС вважає, що Товариство повинно виконувати податкові зобов’язання за договором оренди та умов вищезазначених рішень міської ради.

Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватись виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 Кодексу).