X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 14.11.2019 р. № 1319/6/99-00-04-01-03-15/ІПК

Державна податкова служба України розглянула звернення щодо розрахунку середньомісячного обсягу реалізації імпортних тютюнових виробів та відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України (далі Кодекс) повідомляє таке.

Відповідно до пункту 16 підрозділу 5 розділу XX Кодексу тимчасово, до 31 грудня 2029 року включно, встановлено, що місячний обсяг (у кількісному виразі виключно у четвертому кварталі кожного року) продаж марок акцизного податку підприємству - виробнику або імпортеру тютюнових виробів продавцем марок акцизного податку не може перевищувати 115 відсотків середньомісячного обсягу реалізації на митній території України тютюнових виробів цим підприємством - виробником або імпортером за попередні три календарні місяці.

Статтею 222 Кодексу передбачено, що податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) сплачується платниками податку до або в день подання митної декларації. У разі ввезення маркованої підакцизної продукції на митну територію України податок сплачується під час придбання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання митної декларації.

При цьому, статтею 227.4. Кодексу визначено, що придбані марки акцизного податку передаються покупцями марок (імпортерами) іноземним суб'єктам господарювання для маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, що підлягають подальшому ввезенню на митну територію України.

Форму Звіту про використання марок акцизного податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 11.04.2016 № 428 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.04.2016 № 663/28793 (далі Звіт).

Таким чином, підприємства-імпортери тютюнових виробів визначають середньомісячний обсяг реалізації імпортованих тютюнових виробів відповідно до кількості ввезених тютюнових виробів, маркованих марками акцизного податку, зазначеній у Звіті про марки акцизного податку.

Середньомісячний обсяг реалізації імпортованих тютюнових виробів визначається виходячи із загальної кількості ввезених тютюнових виробів відповідно до виду марки акцизного податку.

Відповідно до пункту 52.2 статті 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватись виключно платником податків, якому надано таку консультацію.