Державна податкова служба України відповідно до статті 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) розглянула звернення Товариства щодо отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та в межах компетенції повідомляє.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація надається з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Товариство просить надати консультацію з наступного питання :
1. Підтвердити, що подання Товариством до органу ліцензування разом із заявою на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним серед іншого «інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці роздрібної торгівлі пальним, необхідних для здійснення відповідної діяльності», у тому числі й об’єктів наземного розташування, установ ка та монтаж (зборка) яких проводиться без здійснення будівельних робіт та без улаштування фундаменту (модульні АЗС) не суперечить вимогам встановленим Законом України від 19 грудня 1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» до документів, які подаються для отримання ліцензії на прано роздрібної торгівлі пальним, з використанням у місці роздрібної торгівлі об’єктів наземного розташування, установка та монтаж (зборка) яких проводиться без здійснення будівельних робіт та без улаштування фундаменту (модульні АЗС) на підставі акту введення в експлуатацію основних засобів
Порядок ведення суб’єктами господарювання діяльності в части зі роздрібної торгівлі пальним визначено статтею 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі - Закон № 481/95-ВР), де зазначено вичерпні й перелік документів необхідних для отримання ліцензії на право зберігання пального та оптову торгівлю пальним, а саме разом із заявою, необхідно подати завірені заявником копії таких документів:
• документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об'єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
• акт вводу в експлуатацію об'єкта або акт готовності об'єкта цо експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
• дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
Крім того слід зазначити, що п.З Правил роздрібної торгішіі нафтопродуктами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України під 20.12.1997 № 1442, встановлено, що торгівля нафтопродуктами, призначеними для відпуску споживачам, здійснюється через мережу автозаправних станцій, автогазозаправних станцій та автогазозаправних пунктів та забороняється торгівля нафтопродуктами на них безпосередньо з автоцистерн.
Термін «автозаправна станція» вживається у значенні, наведеному в Державних будівельних нормах Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» (далі - ДБН Б.2.2-12:2019).
Терміни «автомобільна газозаправна станція», «автомобільний газозаправний пункт) вживаються у значенні, наведеному у Державних будівельних нормах В.2.5-20:2018 «Газопостачання» (далі - ДБН В.2.5-20:2013).
Розділ 1 ДБН Б.2.2-12:2019 встановлює норми, обов’язкові для органів державного управління, місцевого самоврядування, підприємств і установ незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, громадсььих об’єднань, які здійснюють проектування, будівництво і благоустрій на території міських і сільських населених пунктів та інших територіях.
Пунктом 3.2 даних ДБН встановлено, що автозаправна станція - це комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначених для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту).
провадити свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.
Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
© газета "Все про бухгалтерський облік", 2018-2025 Всі права на матеріали, розміщені на сайті газети "Все про бухгалтерський облік" охороняються відповідно до законодавства України. Використання, відтворення таких матеріалів допускаються тільки в межах, установлених законодавством України. При цьому посилання на сайт газети "Все про бухгалтерський облік" є обов'язковим. |
Передплатіть газету "Все про бухгалтерський облік" |
Приєднуйтесь до нас у соцмережах: |