X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ГУ ДФС У ХАРКIВСЬКIЙ ОБЛАСТI

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 14.12.2017 р. № 2975/ІПК/20-40-14-10-18

Головне управління ДФС у Харківській області, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України від 02.12.2010 Хе 2755-УІ із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), розглянуло Ваш запит на отримання індивідуальної податкової консультації щодо внесення назви господарської одиниці до реєстраційного посвідчення реєстратора розрахункових операцій, з урахуванням фактично викладених обставин та в межах компетенції повідомляє наступне.

Порядок реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженй наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 (далі -Порядок №547).

Зазначеним Порядком №547 передбачено надання суб'єкту господарювання в ході процедури реєстрації РРО реєстраційного посвідчення РРО за формою №3-РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в контролюючому органі.

Контролюючим органом за місцем реєстрації РРО до реєстраційного посвідчення вносяться записи щодо назви та адреси господарської одиниці, де використовується РРО, а також найменування контролюючого органу за адресою такої господарської одиниці та дати початку обліку РРО у цьому органі. РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідченні.

При цьому, у відповідності до Порядку N547 назва господарської одиниці - назва, зазначена в документі на право власності- або користування господарською одиницею, договорі оренди,

Відповідно до пункту ,2 розділу ІІ Положения про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів

України від 21.01.2016 № 13 (далі - Положення №13) касовий чек повинен

містити обов'язкові реквізити, в тому числі: найменування господарської одиниці, адресу господарської одиниці.

Таким чином, в розрахунковому документі повинна друкуватися інформація про назву господарського об'єкту, яка зазначена в документі на право власності, а також в реєстраційному посвідчені.

Тобто, у разі невідповідності назви господарської одиниці, внесеної до реєстраційного посвідчення, назві, зазначеній в документах на право власності, така, інформація потребує виправлення у відповідності до правоустановчих документів, а реєстраційне посвідчення - заміни в органі ДФС.

У відповідності до пунктів 1, 2 статті 3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВP "Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", (далі- Закону №265) суб'єкти госіюдарювармя, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних чеків. жетонів, тощо),при продажу товарів (наданні песлуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані

-           проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

-           видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або

відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Интернет, при отриманні товарів (послуг) в обов'язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної

операції.

Статтею 2 Закону №265 визначено, що розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо),що підтверджує факт продажу (повернення) товарів,надання послуг, отримання (повернення) коштів,купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну. 

При цьому, Положення № 13 визначено, що у разі відсутності в документі хоча б одного з  обов’язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення, такий документ не приймається як розрахунковий.

Відповідальність за невидачу розрахункового документа встановленої форми передбачена пунктом 1 статті 17 Закону №265.

В той же чає, у разі проведення розрахункової операції з використанням реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на повну суму

вартості проданих тварів (наданих послуг) та роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, штрафні санкції не застосовуються.