Державна податкова служба України на результатами розгляду звернення Товариства щодо справляння рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Плата), керуючись п. 52.2 ст. 52 глави 3 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – Кодекс), повідомляє.
У зверненні Товариство поінформувало, що Законом України від 30.11.2021 року № 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень», внесено зміни, зокрема до підрозділу 93 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, стосовно не застосування до ставок Плати коефіцієнтів, встановлених п. 254.4 ст. 254 Кодексу, для виду радіозв’язку «стільниковий радіозв’язок», для ширини смуги радіочастот, отриманої відповідно до ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, виданої на конкурсних або тендерних засадах, у разі отримання ним ліцензій на користування смугами радіочастот для виду радіозв’язку «стільниковий радіозв’язок» після 01 січня 2022 року за наявності у нього ліцензій на користування радіочастотним ресурсом у тому ж діапазоні радіочастот, отриманих до 01.01.2022 (п. 2 підрозділу 93 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу).
Враховуючи викладене, Товариство просить надати індивідуальну податкову консультацію з питання практичного застосування вказаних змін до Кодексу при обчисленні сум податкових зобов’язань з Плати.
Рішенням Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (далі – Комісія) від 21.03.2019 № 149, схвалено та розміщено на своєму офіційному вебпорталі Рекомендації щодо застосування приміток 1-8 до п. 254.4 ст. 254 Кодексу (далі – Рекомендації), згідно з яких податкові зобов’язання з Плати обчислюються за формулою:
∑п = С9 × Ст + (С11 × Ст × 1,4 – С11 × Ст) + (С14 × Ст × 1,2 – С14 × Ст) + (С17 × Ст × 0,75 – С17 × Ст), де
∑п – грошове значення Плати за смугу радіочастот, зазначену у колонках 2-3 та 6-7 відповідного рядка додатку до Рекомендацій;
С9, С11, С14, С17 – значення ширини смуги радіочастот, зазначене у рядку в колонках 9, 11, 14, 17 додатку до Рекомендацій відповідно;
Ст – грошове значення Плати за 1 МГц смуги радіочастот на місяць у регіоні, передбаченої позицією 11 п. 254.4 ст. 254 Кодексу;
Коєфіцієнти 1,4; 1,2; 0,75 – коефіцієнти, передбачені примітками 2-8 п. 254.4 ст. 254 Кодексу.
Наприклад:
Товариство має ліцензію від 15.01.2019 на право користування суцільною смугою радіочастот для стільникового радіозв’язку шириною 30 МГц діапазоном радіочастот 1920-1890 МГЦ/2110-2170 МГц (далі – Ліцензія 2019). Після 01.01.2022 Товариство придбаває додаткову смугу радіочастот 10 МГц у тому ж діапазоні радіочастот, що визначена Ліцензією 2019.
При визначенні суми податкових зобов’язань з Плати Товариство має керуватися інформаційними даними ліцензії, виданої після 01.01.2022 (далі – Ліцензія 2022), порядок визначення яких може бути виконано за трьома варіантами:
якщо Ліцензія 2022 має реєстраційний номер датований 2022 роком, то Товариство при обчисленні податкових зобов’язань з Плати для ширини смуги 30 МГц за Ліцензією 2019 застосовує коефіцієнт 0,75, передбачений приміткою 6 до п. 254.4 ст. 254 Кодексу, а за Ліцензією 2022 для ширини смуги 10 МГц згідно з п. 2 підрозділу 93 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу коефіцієнти не застосовуються, що відповідно до Рекомендацій відображається як коефіцієнт із значенням 1;
якщо Ліцензія 2019 шириною смуги радіочастот 30 МГц, залишивши не змінною її номер и дату видачі, після 01.01.2022 розширена на додаткову смугу радіочастот 10 МГц до 40 МГц, то до такого об’єкта оподаткування Платою застосовується коригуючий коефіцієнт 1,4, визначений приміткою 7 до п. 254.4 ст. 254 Кодексу;
якщо Ліцензія 2022 шириною смуги радіочастот 40 МГц видана на заміну Ліцензії 2019 та має реєстраційний номер датований 2022 роком, то до такого об’єкта оподаткування Платою згідно з п. 2 підрозділу 93 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу коефіцієнти не застосовуються, що відповідно до Рекомендацій відображається як коефіцієнт із значенням 1.
Звертаємо увагу, що п. 102.9 ст. 102 Кодексу на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в Україні, зупиняється перебіг строків, визначених Кодексом (у тому числі зупинення строків надання індивідуальних податкових консультацій), іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім випадків, передбачених Кодексом.
Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 Кодексу).
© газета "Все про бухгалтерський облік", 2018-2024 Всі права на матеріали, розміщені на сайті газети "Все про бухгалтерський облік" охороняються відповідно до законодавства України. Використання, відтворення таких матеріалів допускаються тільки в межах, установлених законодавством України. При цьому посилання на сайт газети "Все про бухгалтерський облік" є обов'язковим. |
Передплатіть газету "Все про бухгалтерський облік" |
Приєднуйтесь до нас у соцмережах: |