X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 03.04.2024 р. № 1760/ІПК/99-00-24-03-03 ІПК

Державна податкова служба України, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), розглянула Ваше звернення, яке надійшло через електронний кабінет платника податків() щодо заповнення та подання платником податків податкової звітності про контрольовані іноземні компанії (далі – КІК) в межах компетенції повідомляє.

У своєму зверненні платник податків повідомляє, що у (  ) році виїхала на проживання в (  ), але потенційно може залишатися податковим резидентом України у розумінні підпункту 14.1.213 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями) (далі – Кодекс) для цілей 2022-2023 звітних років. ( ) року Платник податків зареєструвала юридичну особу відповідно до законодавства Італії, і як наслідок, набула статусу контролюючої особи відповідно до статті 392 Кодексу. Сукупний дохід усіх КІК із всіх джерел за даними фінансової звітності КІК не перевищував еквівалент 2 мільйони євро на кінець кожного звітного періоду (тобто, 2022 і 2023 років). Фінансовий рік КІК співпадає із календарним роком (завершується останнім днем грудня відповідного року).

У зв'язку із особистими обставинами платник податків не мала можливості подати у встановлені строки Повідомлення про набуття (початок здійснення фактичного контролю) або відчуження частки (припинення фактичного контролю) резидентом в іноземній юридичній особі або майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи (далі – Повідомлення) та планує найближчим часом його подати.

Враховуючи зазначене, платник податків просить надати індивідуальну податкову консультацію з таких питань:

1. Якщо платник податків подає Повідомлення із порушенням граничного строку, який встановлено підпунктом 392.5.5 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу (60 днів), то чи буде до нього застосовуватися відповідальність, яка передбачена пунктом 120.7 статті 120 Кодексу (штраф у розмірі 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на                 1 січня податкового (звітного) року), або будь-яка інша відповідальність відповідно до чинного законодавства України?

2. Якщо платник податків не має можливості забезпечити складання фінансової звітності КІК за 2022 і 2023 звітні роки до дати граничного строку подання декларації про майновий стан і доходи (тобто, до 1 травня 2024 року), чи має право платник податків подати звіт про КІК за скороченою формою, який містить лише відомості, передбачені підпунктами «а» - «в» підпункту 392.5.3 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу, але без подання фінансової звітності? Чи передбачає Кодекс відповідальність за подання Звіту про КІК за скороченою формою?

3. Які копії фінансової звітності КІК будуть вважатися «завіреними належним чином» для цілей підпункту 392.5.2 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу?

4. Якщо фінансова звітність КІК складена англійською мовою, то чи повинна така фінансова звітність бути перекладена українською мовою, а переклад – завірений українським нотаріусом для цілей підпункту 392.5.2 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу?

5. Чи повинна фінансова звітність КІК бути належним чином легалізовано (зокрема, шляхом апостилювання) для цілей підпункту 392.5.2 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу?

6. Чи зобов'язана платник податків (контролююча особа) розраховувати скоригований прибуток КІК, якщо загальний сукупний дохід усіх КІК із всіх джерел за даними фінансової звітності не перевищує еквівалент 2 мільйони євро на кінець звітного періоду або виконується будь-яка інша умова, яка наведена у підпунктах 392.4.1-392.4.2 пункту 392.4 статті 392 розділу I Кодексу?

7. Чи зобов'язана платник податків (контролююча особа) заповнювати Графи 25.1, 25.2К, 25.3, 26, 31-33, Додатки К, ТЦ і ЦП Звіту про КІК та Додаток КІК до декларації про майновий стан і доходи, якщо платник податків звільняється від обов'язку розраховувати скоригований прибуток КІК відповідно до підпункту 392.4.3 пункту 392.4 статті 392 розділу I Кодексу?

8. Чи зобов'язана платник податків (контролююча особа) заповнювати Графу 27 Звіту про КІК, якщо платник податків звільняється від обов'язку розраховувати скоригований прибуток КІК відповідно до підпункту 392.4.3 пункту 392.4 статті 392 розділу I Кодексу? Що розуміється під словосполученням «прибутком КІК, звільнений від оподаткування»?

9. Що розуміється під «прибутком від операційної діяльності» для цілей Графи 23 Звіту про КІК?

10. Який курс потрібно брати для перерахунку валюти фінансової звітності КІК (євро) у гривню для цілей Графи 21.2 Звіту про КІК?

11. Яким чином платник податків повинен заповнити Графу 24 Звіту про КІК («Прибуток до оподаткування відповідно до даних фінансової звітності»), якщо КІК мала не прибуток, а збиток за результатами звітного року?

 

Щодо питання 1

КІК визнається будь-яка юридична особа, зареєстрована в іноземній державі або території, яка визнається такою, що знаходиться під контролем фізичної особи – резидента України або юридичної особи – резидента України(підпункт 39².1.1 пункту 39².1 статті 39² розділу І Кодексу).

Згідно з підпунктом 392.5.5 пункту 392.5 статті 392 розділу І Кодексу фізична особа (юридична особа) – резидентУкраїни зобов’язана повідомляти контролюючий орган про:

кожне безпосереднє або опосередковане набуття частки в іноземній юридичній особі або початок здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою, що призводить до визнання такої фізичної (юридичної) особи контролюючою особою відповідно до вимог цієї статті;

заснування, створення або набуття майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи;

кожне відчуження частки в іноземній юридичній особі або припинення здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою, що призводить до втрати визнання такої фізичної (юридичної) особи контролюючою особою відповідно до вимог цієї статті;

ліквідацію або відчуження майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи.

Повідомлення надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку фізичної особи (юридичної особи) - резидента України протягом 60 днів з дня такого набуття (початку здійснення фактичного контролю) або відчуження (припинення фактичного контролю).

Форма та порядок надсилання до контролюючого органу Повідомлення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2021 № 512, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.11.2021 за № 1525/37147.

Таким чином, фізична особа – резидентУкраїни, що є прямим або опосередкованим власником (контролером) контрольованої іноземної компанії, зобов'язана повідомляти контролюючий орган, зокрема, про набуття частки в іноземній юридичній особі у строки визначені підпунктом 392.5.5 пункту 392.5 статті 392 розділу І Кодексу.

Пунктом 120.7 статті 120 розділу ІІ Кодексу передбачено, що неповідомлення контролюючою особою контролюючого органу про набуття частки в іноземній юридичній особі, утворенні без статусу юридичної особи, або про початок здійснення фактичного контролю за іноземною юридичною особою, або про відчуження частки в іноземній юридичній особі, або про припинення здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою у строки, передбачені підпунктом 392.5.5 пункту 392.5 статті 392розділу I Кодексу, тягне за собою накладення штрафу у розмірі 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожний такий факт.

З огляду на зазначене, чинна редакція пункту 120.7 статті 120 розділу ІІ Кодексу не передбачає застосування штрафу за несвоєчасне (з недотриманням строків, передбачених підпунктом 392.5.5 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу) повідомлення контролюючою особою контролюючого органу, зокрема, про набуття частки в іноземній юридичній особі.

Таким чином, до контролюючої особи, яка подає Повідомлення, зокрема, про набуття частки в іноземній юридичній особі після спливу 60-ти денного строку на його подання, штрафні санкції, передбачені пунктом 120.7 статті 120 розділу ІІ Кодексу, не застосовуються.

Водночас у разі пропуску 60-ти денного строку на подання Повідомлення, платник податків, у якого виникає обов’язок щодо подання такого Повідомлення, не звільняється від обов’язку його подання після спливу такого строку.

Отже, платнику податків необхідно подати Повідомлення навіть у разі пропуску 60-ти денного строку на його подання.

Додатково повідомляємо, що Законопроєктом 8137 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення оподаткування контрольованих іноземних компаній» передбачено зміни до пункту 120.7 статті 120 Кодексу в частині доповнення штрафом за несвоєчасне повідомлення контролюючою особою контролюючого органу про набуття частки в іноземній юридичній особі, утворенні без статусу юридичної особи, або про початок здійснення фактичного контролю за іноземною юридичною особою, або про відчуження частки в іноземній юридичній особі, або про припинення здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою у строки, передбачені підпунктом 392.5.5 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу.

 

Щодо питання 2

Для цілей податкового контролю за оподаткуванням прибутку КІК звітним (податковим) періодом є календарний рік або інший звітний період контрольованої іноземної компанії, що закінчується протягом календарного року(підпункт 39².5.1 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу).

Пунктом 392.2 статті 392 розділу I Кодексу визначено особливості оподаткування прибутку КІК. Так, об'єктом оподаткування для податку на доходи фізичних осіб (податку на прибуток підприємств) контролюючої особи є частина скоригованого прибутку КІК, пропорційна частці, якою володіє або яку контролює така фізична (юридична) особа на останній день відповідного звітного періоду, щодо якого розраховується скоригований прибуток КІК, що обчислюється відповідно до правил, визначених цією статтею.

Пунктом 392.5 статті 392 розділу I Кодексу встановлені вимоги щодо складання та подання Звіту про КІК. Зокрема, підпунктом 392.5.2 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу передбачено, що контролюючі особи зобов'язані подавати Звіт про КІК до контролюючого органу одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи або податкової декларації з податку на прибуток підприємств за відповідний календарний рік засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та кваліфікованого електронного підпису.

До Звіту про КІК в обов'язковому порядку додаються завірені належним чином копії фінансової звітності КІК, що підтверджують розмір прибутку КІК за звітний (податковий) рік.

Якщо граничні строки підготовки фінансової звітності у відповідній іноземній юрисдикції спливають пізніше граничних строків подання річноїдекларації про майновий стан і доходи, такі копії фінансової звітності КІК подаються разом із річною декларацією про майновий стан і доходи за наступний звітний (податковий) період.

Отже, контролююча особа зобов’язана подати звіт про КІК до контролюючого органу одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи за відповідний календарний рік.

У разі якщо контролююча особа не має можливості забезпечити складання фінансової звітності КІК та/або здійснення розрахунку скоригованого прибутку КІК до дати граничного строку подання річної декларації про майновий стан і доходи, така контролююча особа подає звіт про КІК за скороченою формою, який містить лише відомості, передбачені підпунктами «а» - «в» підпункту 392.5.3 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу.

У випадку подання звіту про КІК за скороченою формою контролююча особа зобов’язана подати повний звіт про КІК до кінця календарного року, наступного за звітним (податковим) роком.

При цьому, якщо відповідно до такого звіту загальний оподатковуваний дохід, об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств контролюючої особи збільшується, така особа до кінця календарного року, наступного за звітним (податковим) роком, подає уточнюючу річну декларацію про майновий стан і доходи.

Водночас пунктом 54 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу встановлені особливості застосування положень про оподаткування прибутку КІК протягом перехідного періоду: першим звітним (податковим) роком для звіту про КІК є 2022 рік (якщо звітний рік не відповідає календарному року – звітний період, що розпочинається у 2022 році). Контролюючі особи мають право подати звіт про КІК за 2022 рік до контролюючого органу одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи або податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2023 рік із включенням зазначеного у такому звіті скоригованого прибутку КІК, що підлягає оподаткуванню в Україні, до показників відповідних декларацій за 2023 рік.

Таким чином, контролююча особа зобов’язана подати до контролюючого органу звіт про КІК за 2022 та 2023 звітні роки одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік у 2024 році з відображенням розрахунку частини скоригованого прибутку КІК пропорційні частці, якою володіє або яку контролює така особа на останній день відповідного звітного періоду.

Окремо звертаємо увагу, що Звіт про КІК за 2022 звітний рік необхідно подати за повною формою одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік та копією фінансової звітності контрольованої іноземної компанії до 01.05.2024.

При цьому у разі неможливості складання фінансової звітності іноземної компанії та/або здійснення розрахунку скоригованого прибутку КІК до граничної дати подання декларації про майновий стан і доходи, контролююча особа має право подати Звіт про КІК за 2023 звітний рік за скороченою формою, з обов’язковим поданням повного Звіту про КІК за 2023 рік до 31.12.2024.

 

Щодо питання 3 – 5

До Звіту про КІК в обов'язковому порядку додаються завірені належним чином копії фінансової звітності КІК, що підтверджують розмір її прибутку за звітний (податковий) рік.

При цьому Кодексом як законом, що регулює відносини у сфері справляння податків і зборів, не встановлено порядку засвідчення копій документів, а норма підпункту 392.5.2 пункту 392.5 статті 392 розділу I Кодексу зумовлює необхідність урахування платниками податків стандартів оформлення документів, визначених національним стандартом як нормативним документом відповідно до статей 1, 23 Закону України «Про стандартизацію».

Порядок засвідчення копій документів визначений пунктом 5.26 Національного стандарту України Державна уніфікована система документації, Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163:2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 № 144, який набув чинності 01.09.2021.

Пунктом 5.26 Національного стандарту «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163:2020) передбачено, що відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».

Абзацом першим пункту 42.6 статті 42 Кодексу встановлено, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Кодексу, законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851) та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2155) без укладення відповідного договору.

Законом № 851 визначено, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.

Одним із таких реквізитів є електронний підпис, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладання електронного підпису, прирівняного до власноручного підпису відповідно до Закону № 2155, завершує порядок створення електронного документа.

Таким чином, контролююча особа зобов’язана подати до контролюючого органу копії фінансової звітності КІК завірені відповідно до вимог пункту 5.26 Національного стандарту «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163:2020) разом зі Звітом про КІК засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та кваліфікованого електронного підпису та такий документ матиме юридичну сил, вважатиметься належним чином завіреним, оскільки особа, яка накладає електронний цифровий підпис, засвідчує достовірність інформації, що міститься в електронному документі, зокрема, у фінансовій звітності контрольованої іноземної компанії.

Слід звернути увагу, що норми діючого законодавства не передбачають переклад на українську мову фінансової звітності, яка складена англійською мовою, а також її апостилювання та нотаріального засвідчення.

 

Щодо питання 6 – 8, 11

Норми пункту 392.4 статті 392 розділу I Кодексу передбачають перелік умов, у разі дотримання яких, скоригований прибуток КІК не включається до бази оподаткування контролюючої особи.

Згідно з підпунктом 392.4.3 пункту 392.4 статті 392 розділу I Кодексу у разі якщо прибуток КІК звільняється від оподаткування відповідно до положень цього пункту, контролююча особа звільняється від обов'язку розраховувати скоригований прибуток КІК відповідно до положень підпункту 392.3.2 пункту 392.3 статті 392 розділу I Кодексу.

Таким чином, у разі звільнення від оподаткування прибутку КІК відповідно до вимог, визначених пунктом 392.4 статті 392 Кодексу, зокрема, якщо загальний сукупний дохід усіх КІК однієї контролюючої особи із всіх джерел за даними фінансової звітності не перевищує еквівалент 2 мільйони євро на кінець звітного періоду, контролююча особа звільняється від обов'язку розраховувати скоригований прибуток КІК.

Водночас при розрахунку загального сукупного доходу усіх КІК для цілей застосування підпункту 392.4.2 пункту 392.4 статті 392 Кодексу слід враховувати обсяг доходу усіх КІК однієї контролюючої особи із усіх джерел за даними показників неконсолідованої фінансової звітності кожної КІК, який, зокрема, включатиме дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи, інші доходи. При цьому Звіт про фінансовий результат КІК, що є складовою її неконсолідованої фінансової звітності, складається відповідно до стандартів бухгалтерського обліку, що застосовується КІК.

При цьому у разі звільнення від оподаткування прибутку КІК в обов’язковому порядку подається Звіт про КІК (повний) з відображенням умов такого звільнення.

Наказом Міністерства фінансів України від 25.08.2022 № 254 затверджено форму Звіту про контрольовані іноземні компанії, скорочену форму Звіту про контрольовані іноземні компанії (далі – Звіт) та Порядок заповнення Звіту про контрольовані іноземні компанії, скороченої форми Звіту про контрольовані іноземні компанії і подання до контролюючого органу (далі – Порядок).

У Звіті та в Порядку його заповнення чітко прописані назви граф та порядок їх заповнення. Отже, графи Звіту, в яких є показники для декларування підлягають заповненню.

У графі 24 Звіту зазначається прибуток до оподаткування КІК відповідно до даних фінансової звітності, обов’язкова до заповнення (містить числове поле, може бути як додатним так і від’ємним, зазначається в гривнях без копійок).

Таким чином, у графі 24 Звіту відображається інформація щодо прибутку або збитку КІК за результатами звітного періоду відповідно до показників фінансової звітності КІК.

У графі 25 Звіту відображається розрахунок скоригованого прибутку КІК, який здійснюється контролюючою особою на підставі фінансової звітності КІК із застосуванням особливостей, встановлених підпунктом 392.3.2 пункту 392.3 статті 392 розділу І Кодексу, обов’язкова графа для заповнення в будь-яких випадках.

Графи 25.1 – 25.3 Звіту – є обов’язковими для заповнення, містять числове поле та заповнюються в гривнях без копійок, можуть бути як додатними так і від’ємними або дорівнювати нулю.

У графі 26 Звіту зазначається розмір прибутку, що включається до складу загального оподаткованого доходу контролюючої особи/є об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств (графа 25.3 х графу 17.1/100).

Разом з тим, у графі 27 Звіту зазначається прибуток КІК, звільнений від оподаткування (містить числове поле). Зазначається в гривнях без копійок.

У графі 28 Звіту у разі, якщо у графі 27 проставлено значення більше нуля, то у графах 28.1.1. – 28.1.2. або 28.2.1. – 28.2.2. або 28.3.1. – 28.3.3 обов’язково має бути зазначено відмітка(и) стосовно умови або умов звільнення від оподаткування прибутку контрольованої іноземної компанії.

У разі відображення у графі 28 Звіту умов(и), на підставі якої/яких оподаткований прибуток КІК звільняється від оподаткування, у графах 25.1.-25.3 та 26 Звіту проставляється нуль.

При цьому, у разі звільнення прибутку КІК від оподаткування додатки К, ЦП та ТЦ до Звіту не підлягають заповненню і, як наслідок, їх не потрібно подавати.

У графах 31-33 Звіту відображається перелік операцій із нерезидентами - пов’язаними особами, нерезидентами, що зареєстровані у державах (на територіях), що включені до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Кодексу, а також з нерезидентами, організаційно-правова форма яких включена до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту «г» підпункту 39.2.1.1 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Кодексу. Інформація зазначається по кожній операції окремо. У разі наявності більше однієї операції, перелік операцій зазначається в наступних рядках таблиці у довільному порядку по кожній юридичній особі.

Водночас, податковим законодавством чітко не регламентовано вимоги щодо відображення у Звіті про КІК інформації, визначеної графами 31-33 Звіту, у разі звільнення від оподаткування прибутку КІК на підставі пункту 392.4 статті 392 розділу I Кодексу.

З огляду на зазначене, питання щодо відображення інформації у графах 31-33 Звіту, у разі звільнення від оподаткування прибутку КІК на підставі пункту 392.4 статті 392 розділу I Кодексу, потребує погодження з Міністерством фінансів України як головного органу в системі центральних органів виконавчої влади, що здійснює державне регулювання бухгалтерського обліку, фінансової, бюджетної звітності та аудиту в Україні, розробляє стратегію розвитку національної системи бухгалтерського обліку, визначає єдині методологічні засади бухгалтерського обліку та складення фінансової і бюджетної звітності, обов’язкові для всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування (крім банків).

Щодо заповнення Додатку КІК Декларації про майновий стан та доходи, якщо прибуток КІК звільняється від оподаткування відповідно до положень пункту 392.4 статті 392 розділу I  Кодексу варто зазначити наступне.

Форма Декларації та Інструкція щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Інструкція) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 із змінами та доповненнями.

Відповідно до п. 9 розділу ІV Інструкції у Додатку КІК до Декларації «Розрахунок податкових зобов'язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, визначених з частини прибутку контрольованої іноземної компанії» зазначаються данні платниками податку – резидентамиУкраїни, що визнаються контролюючою особою щодо КІК.

Додаток КІК заповнюється окремо по кожній КІК. Податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, що підлягають сплаті з прибутку КІК, розраховуються відповідно до положень статті 392 розділу I Кодексу та підпунктів 170.13, 170.131 статті 170 розділу IV Кодексу.

Таким чином, у разі звільнення від оподаткування прибутку КІК відповідно до вимог, визначених пунктом 392.4 статті 392 розділу I Кодексу, контролююча особа звільняється від обов'язку розраховувати скоригований прибуток КІК, але Додаток КІК до Декларації підлягає заповненню із зазначенням інформації про нерезидента та фінансових показників у рядках 01-09, в яких проставляється нуль.

 

Щодо питання 9

Щодо визначення поняття «прибуток від операційної діяльності» для цілей графи 23 Звіту варто зазначити наступне.

Фінансова звітності КІК складається з урахуванням вимог міжнародних стандартів фінансової звітності.

Пунктом 9 Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 1 «Подання фінансової звітності» (далі – МСБО 1) визначено, що фінансова звітність є структурованим відображенням фінансового стану та фінансових результатів діяльності суб'єкта господарювання. Метою фінансової звітності є надання інформації про фінансовий стан, фінансові результати діяльності та грошові потоки суб'єкта господарювання, яка є корисною для широкого кола користувачів при прийнятті ними економічних рішень. Фінансова звітність також демонструє результати того, як управлінський персонал суб'єктів господарювання розпоряджається ввіреними йому ресурсами.