Державна податкова служба України за результатами розгляду звернення Товариства щодо надання індивідуальної податкової консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства стосовно виробництва та обігу пального (біодизелю)та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), в межах компетенції повідомляє.
У своєму зверненні Товариство зазначає, що планує розпочати діяльність з виробництва та реалізації власного біодизелю із продуктів життєдіяльності.
Підприємство просить надати індивідуальну податкову консультацію з наступних питань:
Щодо зазначених питань
Відповідно до п. 52. 1 ст. 52 Кодексу за зверненням платників податків у паперовій або електронній формі контролюючий орган, визначений підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, надає їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган.
Питання щодо застосування Інструкції № 281не належить до компетенції ДПС.
Згідно із п. п. 14.1.1411 п. 14.1 ст. 14 Кодексу пальне – нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у п. п. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 Кодексу.
Підпунктом 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 Кодексу встановлена ставка акцизного податку на товар (продукцію) за кодом згідно з УКТ ЗЕД 3826 00 10 00, 3826 00 90 00 та описом «біодизель та його суміші (що не містять або містять менш як 70 мас. % нафти або нафтопродуктів, одержаних з бітумінозних порід) на основі моноалкільних складних ефірів жирних кислот».
Товар (продукція) за кодом згідно з УКТ ЗЕД 3826 00 10 00, 3826 00 90 00з описом «біодизель та його суміші (що не містять або містять менш як 70 мас. % нафти або нафтопродуктів, одержаних з бітумінозних порід) на основі моноалкільних складних ефірів жирних кислот»відноситься до пального.
У разівиробництва та/або реалізації пального у Товариства виникає обов’язок щодо, зокрема:
реєстрації платником акцизного податкуз реалізації пального (п. п. 212.3.1 п. 212.3 ст. 212 Кодексу);
реєстрації акцизних складів в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового(п. п. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Кодексу);
реєстрації усіх розташованих на акцизних складах резервуарів, введених в експлуатацію, витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників у розрізі акцизних складів–в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильниківрівня пального у резервуарі(п. п. 230.1.2п. 230.1 ст. 230 Кодексу);
формування та подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, даних про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального (п. п. 230.1.3п. 230.1 ст. 230 Кодексу);
складання та реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних(ст. 231 Кодексу);
подання декларації з акцизного податку та сплати акцизного податку (п. 49.21 ст. 49 Кодексу, cт. 222 – 223 Кодексу).
Слід зазначити, що порушення податкового законодавства та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України (п. 109.2 ст. 109 Кодексу).
Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 глави 3 розділу ІІ Кодексу).
© газета "Все про бухгалтерський облік", 2018-2024 Всі права на матеріали, розміщені на сайті газети "Все про бухгалтерський облік" охороняються відповідно до законодавства України. Використання, відтворення таких матеріалів допускаються тільки в межах, установлених законодавством України. При цьому посилання на сайт газети "Все про бухгалтерський облік" є обов'язковим. |
Передплатіть газету "Все про бухгалтерський облік" |
Приєднуйтесь до нас у соцмережах: |