X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ГУ ДФС У ХЕРСОНСЬКIЙ ОБЛАСТI

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 13.03.2018 р. № 989/ІПК/21-22-12-05-11

Про нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Головне управління ДФС у Херсонській області на запит Товариства щодо визначення отримувача коштів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та реквізитів для сплати цього податку за об’єкти оподаткування, розташовані за адресою: м. Херсон, смт. Антонівка, В’ячеслава Чорновола (Кіндійське шосе), 17, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України, повідомляє.

Товариство поінформувало, що має у власності об’єкти нерухомого майна, які підлягають оподаткуванню податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та яке знаходиться за адресою: шосе В’ячеслава Чорновола (Кіндійське шосе), 17 в м. Херсоні.

Відповідно до ст. 8 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), до місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних, міських рад та рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно з законом та перспективним планом формування територій громад, у межах їх повноважень і є обов’язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.

Пунктом 10.5 ст. 10 ПКУ визначено, що зарахування місцевих податків та зборів до відповідних місцевих бюджетів здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України. В свою чергу, ст.69 Бюджетного кодексу України визначено, що податок на майно зараховується до бюджетів місцевого самоврядування.

Встановлення та зміна меж адміністративно-територіальних одиниць регламентується главою 29 Земельного кодексу України (далі — ЗКУ).

Відповідно до ст. 175 ЗКУ, межі адміністративно-територіальних одиниць встановлюються в порядку та відповідно до закону.
Як встановлено ст.13 Закону України «Про державний земельний кадастр», до державного земельного кадастру включаються такі відомості про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, як, зокрема, опис меж адміністративно-територіальної одиниці.

Цим же Законом визначено, що ведення та адміністрування Державного земельного кадастру забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ст.б).

Листом Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 22.11.2017 року № 18-21-0.202-886/2-17 повідомлено, що територія, зокрема, Кіндійське шосе, знаходиться в межах населеного пункту смт. Антонівка та входить в адміністративні межі Антонівської селищної ради.

З огляду на наведене, за об’єкти оподаткування, розміщені на території, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Антонівка та входить в адміністративні межі Антонівської селищної ради, місцеві податки встановлюються рішенням Антонівської селищної ради та сплачуються до бюджету цієї ради.

Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п.52.2 ст.52 Кодексу).