X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ГУ ДФС У МИКОЛАЇВСЬКIЙ ОБЛАСТI

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 22.03.2018 р. № 1166/ІПК/14-29-12-08-26

Щодо застосування ставок земельного податку

Головне управління ДФС у Миколаївській області, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), на запит Концерну ‘ щодо застосування! ставок земельного податку у 2018 році повідомляє.

Концерн повідомив, що у нього на праві постійного користування перебуває земельна ділянка, яка розташована за межами населеного пункту з цільовим призначенням «будівництво об’єктів вузла радіомовлення та радіозв’язку».

Рішенням Шевченківської сільської ради від 27.06.2017 3% 17 «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Шевченківської сільської ради на 2018'рік» не встановлено ставки податку для земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Концерн просить надати роз’яснення щодо розміру ставки податку, яку необхідно застосувати, при визначенні податкових зобов’язань на 2018 рік за земельні дашки, що розташовані за межами населених пунктів Шевченківської свіііськот ради/Вітовського району Миколаївської області, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Концерном надано копію Висновку про розгляд технічної документації землеус^ощтцодб інвентаризації земель від 27.10.2017 № 841/109-17, Державний акт на право користування землею від 1978 року серія Б № 062441, копія рішення Шевченківської сільської ради від 27.06.2017 № 17 «Про встаношеннж місцевих податків і:зборів на території Шевченківської сільської ради на 2018 рік».

До повноважень органів місцевого самоврядування належить, зокрема встановлення ставок плати за землю, що сплачується на відповідній території, в межах ставок, визначених Кодексом (п.г. 12.4.1 п. 12.4 ст. 12, П. 284.1 ст. 284 Кодексу).

У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об’єднаних територіажазшх громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановленая відповідних Місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами Кодексу, тамі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Кодексу із застосуванням іх мінімальних ставок, а плата за землю справляється Із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (п.п. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 Кодексу).   

Враховуючи викладене, якщо органом місцевого самоврядування не встановлена ставка податку для земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів,, нормативну грошову оцінку яких не проведено, то для цілей оподаткування застосовується ставка, шл діяла у 2016 році. а. саме: у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової ошкга одиниці площі ріллі по області.

Відповідно до додатку і наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23.05.2017 № 262 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 31.05.2017 року № 679/30547, нормативна грошова оцінка одиниці площі ріллі по Миколаївській області у 2018 році становить 27078,28 грн, за 1га. 

Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 ПКУ).