X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 23.07.2018 р. № 3227/6/99-99-12-02-01-15/ІПК

Про застосування штрафних санкцій за несвоєчасне подання податкової звітності Державна    фіскальна служба України розглянула звернення платника податку щодо застосування штрафних санкцій за несвоєчасне подання податкової звітності та повідомляє.

Платник у своєму зверненні зазначає, що несвоєчасне подання податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності мало місце не з вини платника податків, а внаслідок незаконного доступу (захоплення) до управління підприємством.

Платника цікавить питання    щодо застосування    фінансової відповідальності у вигляді штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасне подання податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності.

Стосовно змін до установчих документів юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, то дане питання відноситься до компетенції Міністерства юстиції України.

Що стосується штрафних санкцій за несвоєчасне подання податкових декларацій (розрахунків) та іншої звітності, повідомляємо наступне.

Згідно з пунктом 47.1 статті 47 Податкового кодексу України (далі -Кодексу) відповідальність за неподання, порушення порядку заповнення документів податкової звітності, порушення строків їх подання контролюючим органам, недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть, зокрема, юридичні особи, постійні представництва нерезидентів, які відповідно до Кодексу визначені платниками податків, а також їх посадові особи.

Відповідно до пункту 120.1 статті 120 Кодексу неподання (крім випадків, якщо податкова декларація (розрахунок, звіт) не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов'язок подання якої до контролюючих органів передбачено Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Граничні строки подання податкової декларації можуть бути збільшені за правилами та на підставах, які передбачені Кодексом (абзац 2 пункту 49.20 статті 49 Кодексу).

Так, граничні строки для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань, підлягають продовженню керівником (його заступником або уповноваженою особою) за письмовим запитом платника податків у випадках, які визначені пунктом 102.6 статті 102 Кодексу. При цьому, згідно з пунктом 102.6 статті 102 Кодексу, штрафні санкції, не застосовуються протягом строків продовження граничних строків подання податкової звітності.

Крім того, відповідно до пункту 44 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Кодексу штрафні санкції, передбачені абзацом другим пункту 126.1 статті 126 Кодексу, не застосовуються для узгоджених сум грошових зобов’язань із граничним строком сплати 30 червня 2017 року.

Інших випадків збільшення граничних строків подання податкових декларацій Кодексом не передбачено.

Згідно з пунктом 52.2 статті 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.