X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ГУ ДФС У ДОНЕЦЬКIЙ ОБЛАСТI

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 01.02.2019 р. № 376/ІПК/05-99-12-04-10

Щодо сплати туристичного збору

Головне управління ДФС у Донецькій області на запит
Товариства щодо нарахування, справляння та порядку сплати туристичного збору з 01 січня 2019 року, керуючись ст.52 Податкового кодексу України (далі — Кодекс), повідомляє.

Товариство поінформувало, що здійснює господарську діяльність відповідно до класифікації видів економічної діяльності (КВЕД 55.10) - діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщення.

Товариство є податковим агентом щодо справляння туристичного збору (далі - Збір) до місцевого бюджету міста Краматорська.
Товариство, посилаючись на зміни, внесені Законом України від 23.11.2018 № 2628 - VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі - Закон № 2628), запитує про справляння туристичного збору на території міста Краматорська з 01 січня 2019 року. Рішення Краматорською міською радою на даний час з урахуванням змін, внесених до Кодексу, не прийнято.

У 2019 році справляння Збору здійснюватиметься згідно із ст. 268 Кодексу, норми якої змінено Законом № 2628, який набрав чинності 01 січня 2019 року.

Серед передбачених ст. 7 Кодексу елементів, що обов’язково відповідно до п.п. 12.4.3 п. 12.4 ст. 12 Кодексу визначаються сільськими, селищними, міськими радам та радами об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (далі
- Ради) при встановленні податків, у ст. 268 Кодексу частково або, переважно, повністю змінено для Збору визначення:

Запроваджено диференціацію граничних ставок Збору залежно від категорії споживача туристичної послуги - внутрішній або в’їзний туризм (п.п. 268.3.1 п. 268.3 ст. 263 Кодексу), а також Радам надано право запровадження сплати Збору авансовими внесками.

Отже, для забезпечення умов справляння Збору в 2019 році встановленими Кодексом необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях органів місцевого самоврядування, є не тільки затвердження ставок Збору, а й запровадження (або незапровадження) авансових внесків, визначення та оприлюднення переліку податкових агентів.

Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 Кодексу).