X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 06.02.2019 р. № 415/6/99-99-12-01-02-15/ІПК

Державна фіскальна служба України відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) розглянула лист Товариства щодо застосування норм Закону України від 23.11.2018 № 2628-VIII «Про внесеная змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів) (далі - Закон № 2628) та в межах компетенції повідомляє таке.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація надається з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Державна фіскальна служба України реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи (п.1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236).

У запиті Товариство поінформувало, що в процесі провадження своєї господарської діяльності використовує власні та орендовані автотранспортні засоби, для забезпечення заправлення яких пальним Товариство, закуповує пальне та зберігає його на своїй території у декількох відокремлених та віддалених один від одного складах, з яких здійснюється заправлення цього автотранспорту. На вказаних складах пального Товариство не здійснює реалізацію та зберігання пального іншим особам.

При цьому, на таких складах у підприємства відсутні ємності для зберігання пального, які б за об’ємом перевищували 200 кубічних метрів кожна, і загальна місткість усіх таких ємностей, розташованих на усіх складах на території Товариства, також не перевищує 200 кубічних метрів. Обсяг пального, що протягом календарного року закуповує Товариство для власних потреб, для кожного окремого з вищевказаних складів становить менше, ніж 1000 кубічних метрів, а загальний об’єм пального, що закуповується Товариством в цілому протягом календарного року, складає більш ніж 1000 кубічних метрів.

З урахуванням викладеного, Товариство звертається з проханням надати інформацію чи вважатимуться за вищеописаних умов в розумінні норм Закону № 2628 місця зберігання пального Товариства акцизними складами та чи буде Товариство вважатися розпорядником акцизного складу.

Так, з 01.07.2019 застосовуються наступні норми Податкового кодексу України (далі - Кодекс) (зі змінами).
Відповідно до підпункту 14.1.6. пункту 14.1. статті 14 Кодексу, акцизний склад - це:

Не є акцизним складом:

Відповідно до підпункту 14.1.224. пункту 14.1. статті 14 Кодексу розпорядник акцизного складу - суб’єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб’єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.

Отже, враховуючи викладене вище та той факт, що Товариство отримує протягом календарного року пальне в обсягах, які перевищують 1000 кубічних метрів (відповідна інформація зазначена Товариством в листі), місця зберігання пального Товариства підпадають під визначення акцизний склад, а Товариство вважається розпорядником акцизного складу в розумінні Закону № 2628 та Кодексу.

Керуючись нормами чинного законодавства України, суб’єкті господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання повинні провадити свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.

Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.