Головне управління ДФС у Кіровоградській області, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - Податковий кодекс), розглянувши залит Товариства щодо ставок туристичного збору (далі - Збір) у разі, якщо міська рада станом на 01.02.2019 року не переглянула ставки на 2019 рік ставки на 2019 рік, повідомляє.
Товариство не повідомило, чи відноситься до видів його діяльності надання послуг з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі).
Відповідно до реєстраційних даних ДФС основним видом діяльності Товариства є діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування (КВЕД 55.10).
Обов’язок з прийняття рішень про встановлення місцевих податків та зборів відповідно до п. 12.3. ст. 12 Податкового кодексу покладено на сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (далі - Ради).
Відповідно до п. 10.2 ст. 10 Податкового кодексу обов’язковими для встановлення на відповідній території є єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі).
Щодо Збору, то Ради в межах повноважень вирішують питання щодо його встановлення на своїх територіях (п. 10.3 ст. 10 Податкового кодексу).
Отже, справляння Збору здійснюється на тих територіях, де він запроваджений.
При прийнятті рішень про встановлення місцевих податків та зборів обов’язково визначаються всі елементи податку або збору, передбачені ст. 7 Податкового кодексу, з дотриманням критеріїв, встановленим розділом XII Податкового кодексу для відповідного місцевого податку чи збору (п.п. 12.3.2 п. 12.3 ст. 12 Податкового кодексу).
Серед передбачених ст. 7 Податкового кодексу елементів Збору, що обов’язково відповідно до пп. 12.4.3 п. 12.4 ст. 12 Податкового кодексу визначаються Радами при встановленні податків, у ст. 268 Податкового кодексу Законом України від 23.11.2018 № 2628 - VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» частково або повністю змінено для Збору визначення бази оподаткування, ставок, платників, податкових агентів, порядку обчислення та сплати податкових зобов’язань.
Для забезпечення умов справляння Збору у 2019 році, встановленими Податковим кодексом необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях Рад, є не тільки затвердження ставок Збору, але й запровадження (або не запровадження) авансових внесків, визначення та оприлюднення переліку податкових агентів.
Податковим кодексом передбачено, у разі якщо Рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами Податкового кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок (пп. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 Податкового кодексу).
У відповідності до п. 52.2 ст. 52 Податкового кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
© газета "Все про бухгалтерський облік", 2018-2024 Всі права на матеріали, розміщені на сайті газети "Все про бухгалтерський облік" охороняються відповідно до законодавства України. Використання, відтворення таких матеріалів допускаються тільки в межах, установлених законодавством України. При цьому посилання на сайт газети "Все про бухгалтерський облік" є обов'язковим. |
Передплатіть газету "Все про бухгалтерський облік" |
Приєднуйтесь до нас у соцмережах: |