X

Ви можете залишити відгук про цей документ.

Залишилось символів: 200
Пошуковий ресурс "ІПК" газети "Все про бухгалтерський облік"

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ від 27.02.2019 р. № 785/6/99-99-12-01-02-15/ІПК

Державна фіскальна служба України відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) розглянула лист Товариства щодо застосування норм Закону України від 23.11.2018 № 2628-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів) (далі — Закон № 2628) та в межах компетенції повідомляє таке.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація надається з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Державна фіскальна служба України реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи (п.1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236).

У запиті Товариство поінформувало, що на території Товариства розміщено декілька відокремлених та віддалених один від одного складів для зберігання пального, яке використовується для власного споживання. Товариство планує передати в оренду частину одного з розташованих на його території складу для зберігання пального (з усім необхідним обладнанням) іншому суб’єкту господарювання, який буде здійснювати на вказаній частині складу зберігання власного пального з метою заправлення ним власного автотранспорту.

При цьому, територія, на якій розташовано склад зберігання пального, перебуватиме у спільному користуванні орендодавця та орендаря, а приймання, зберігання, облік та відпуск пального для власного споживання будуть здійснюватися орендодавцем та орендарем відокремлено та ізольовано один від одного в межах обсягів пального, яке закуповується кожним з них окремо та є власністю кожного з них.

З урахуванням викладеного, Товариство звертається з проханням надати інформацію чи правомірним, з урахуванням норм Закону № 2628, які набудуть чинності з 01.07.2019, буде передавання в оренду частини складу для зберігання пального за вищеописаних умов та чи враховуватимуться до складу обсягів пального Товариства протягом року, ті обсяги пального, які надходитимуть на частину переданого Товариством в оренду іншому суб’єкту
господарювання складу та належатимуть останньому, в цілях визначення кількісного критерію (1000 кубічних метрів) належності до акцизного складу.

З 01.07.2019 набудуть чинності зміни до пп.14.1.6. п.14.1 ст.14 Кодексу, внесені Законом № 2628, відповідно до яких, акцизний склад - це:

Не є акцизним складом:

Відповідно до підпункту 14.1.224. пункту 14.1. статті 14 Кодексу розпорядник акцизного складу - суб'єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб'єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.

Отже, враховуючи викладене вище, у Законі № 2628 відсутня пряма заборона щодо передачі в оренду відокремлених та ізольованих приміщень або територій для зберігання пального за вищеописаних умов, а обсяги пального, які відокремлено надходитимуть до них орендарю та належатимуть останньому, в цілях визначення кількісного критерію (1000 кубічних метрів) протягом року, враховуватимуться до складу обсягів пального орендаря.

Керуючись нормами чинного законодавства України, суб’єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання повинні провадити свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.

Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.